2012. 05. 21.

Once Burned előzetes kritikák

Néhány szerencsés rajongó már olvashatta a Once Burned ARC-t és összegyűjtöttünk pár rövid kritikát:

Én nagyon élveztem. Vlad szuper arrogáns és csak... Véa. LOL. Nagyszerű karakter. Kedveltem a hősnőt is, Szexi és viccces. a végén van boldogság is meg nem is, szóval alig várom a következő részt. Szintén nagyon tetszett (ez furcsán fog hangzani) a világ erőszakossága. Az emberek meghalnak. És ez illett ehhez a világhoz. Nagyon várom a következő részt. A teljes kritika a kiadás közeledtével kerül majd fel. - Mandi Schreiner, Smexy Books

***

Nyilatkozat: Jeaniene és én legjobb barátnők vagyunk.
Sok Drakula van, de csak egy Vlad létezik. Hehehehe
Imádtam. A "Félúton a Sírhoz"-ra emlékeztetett a lehető legjobb értelemben: ugyanúhy keveredik az akció és  a meghittség. Sok az erőszak, de a hangsúly Vladon és Leila-n van. Olyan ez a könyv, mintha néznénk a főszereplő párost, ahogy elvesznek csókjaikban miközben felrobban minden körülöttük. - Ilona Andrews (Kate Daniels sorozat)

***

Wow!!! Nagyon élveztem ezt a könyvet!! A főhősnő nagyon jó volt, ami jó pont, merthogy az ő szemszögéből olvashatjuk a történteket. Komolyan, fantasztikus volt, kick-ass. :)
Vlad mindig is az egyik kedvenc mellék szereplőm volt a Cat és Bones sorozatban és imádtam itt is. De még több Vladot akartam, mert kapzsi vagyok. Arrogáns, alpha, és, hogy egy C&B könyvből idézzek tőle *csapkodja a fejét... melyiket? segítsen valaki*, ő "nyami, nyami". LOL
Vlad világa eléggé erőszakos, ő pedig egy kicsit sem lágyul meg. (Najó, talán egy kicsit, a szexi részeknél, de még akkoris egy félelmetes vámpír marad.)
A végére egy takaros kis Happy End-et vártam, de nem azt kaptam. Az epilógus után azon gondolkoztam, hogy törhetném fel J.Frost számítógépét és szerezzem meg a következő könyvet (ha az FBI olvassa ezt, CSAK VICCELEK). Ez egy karakán, veszélyes UF világ és alig vároma következő részt! - Sophia, Fiction Vixen




forrás: Goodreads

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Oszd meg velünk a véleményed!